duminică, 16 august 2015

Un site de lenjerii

Am preluat leapsa de la Milu. Si vreau sa o distribui fiecaruia dintre voi, pentru detalii va rog sa imi lasati comentariu.
Am descoperit cu aceasta ocazie un site de milioane si o promotie pentru fiecare dintre noi, mai pe scurt nimeni nu pierde nimic ci avem doar de castigat.
De Summer Black Week a auzit cineva? Sincera sa fiu eu am auzit pentru prima oara cu cateva zile in urma.
Este vorba de o campanie organizata de o firma care vinde lenjerii de pat pentru a face cat mai multi clienti fericiti.
La fiecare lenjerie cumparata, din cele care participa la promotie desigur, veti avea parte garantat de o a doua gratuit.
Aceasta campanie este la al doilea an, deci deja a capatat ceva vechime.
Lenjerie de pat Bumbac 100% PT-07
Daca anul trecut prin tragere la sorti, dintre toti cei ce au cumparat lenjerii, castigatorul s-a ales cu o excursie in Grecia, anul acesta excursia va avea loc doar ca in Franta, mai exact in Paris.
Pentru cei care au nevoie de lenjerii au noroc de reduceri, bine ele pot fi cumparate si pentru a fi daruite apropiatilor, dar pot avea si sansa, daca sunt mai norocosi, sa mearca in Franta pentru 3 nopti cu transport si cazare incluse.
Numai ezitati intrati pe site si comandati! Va astept poze cu lenjeriile cumparate! Lenjerie de pat cu dantela D11

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu