marți, 16 august 2016

Un aer conditionat este mereu de ajutor pentru locuinta proprie

Mi se intampla de ceva timp ca in perioada anotimpului de vara sa gasesc la birou un confort pe care acasa imi era imposibil sa-l gasesc, asta din cauza clara a caldurii prea mari. Timpul petrecut in cele doua medii de activitate, este unul aproximativ egal. Da, chiar daca pare oarecum ciudat, imi este dat sa petrec destul de multe ore la locul de munca dar acesta este un aspect care-mi face placere deoarece lucrez cu pasiune si o placere deosebita. Mediul de lucru este unul placut iar confortul termic mentinut constant ma ajuta sa fiu activ si sa dau randament in tot ceea ce fac. Acasa lucrurile din pacate se complica deoarece caldura ajunge ca de cele mai multe ori sa ma afecteze mai mult decat mi-as fi putut imagina si dori. Pare greu de crezut, si clar va asigur ca nu este un moft, faptul ca viata la un etaj relativ ridicat din Bucuresti poate fi destul de dificila pe perioada verii, perioada in care temperatura din termometre creste considerabil. Asa se intampla de ceva timp iar lipsa unui aparat de aer conditionat ma stresa tot mai mult. In cele din urma cativa prieteni de la birou, mi-au recomandat mai in gluma mai in serios sa apelez la o echipa de profesionisti cu care mai avusesera interactiuni anterioare. I-am gasit la adresa web aerneconditionat.ro unde m-am convins de faptul ca pot gasi fara prea multe batai de cap aer contitionat 18000 BTU cu montaj, aparat la care visasem si contemplasem mult timp, perioada de aproape cateva veri.
Pe site am reusit sa gasesc multe alternative si variante printre care as mai enumera si aer contitionat 12000 BTU ieftin care corespundea desigur nevoilor mele casnice. In cele din urma upgrade-ul locuintei s-a produs iar eu am ajuns sa fiu foarte multumit de investitia facuta. Echipa de profesionisti ai magazinului aerneconditionat.ro s-a miscat extrem de repede cu instalarea aparatului iar garantiile au fost pe masura. Acum stresul termic de acasa nu mai reprezinta o problema care sa ma preocupe mare parte din zi, fapt care ma bucura enorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu